Overslaan naar content

Klantenservice medewerker

  • Hybride
    • Soesterberg, Utrecht, Nederland
  • € 2.400 - € 2.900 per maand
  • Kantoor

Functieomschrijving

Wil jij werken in een informele en gezellige organisatie waar werkplezier voorop staat? Bij NKC zorgen we ervoor dat camperaars altijd met een glimlach op pad gaan. Jij helpt hen met al hun vragen, deelt je kennis en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt in ons service- en contactcentrum. We werken als team, ondersteunen elkaar en maken er samen elke dag een feestje van. Ben jij die enthousiaste collega die wij zoeken? 

 

Jouw missie 

Jij bent pas tevreden als alle camperaars in Nederland en Europa onbezorgd op weg zijn. Dit doe je door te luisteren, de juiste vragen te stellen en er voor de camperaar te zijn. Geen vraag is te gek en geen oplossing te moeilijk. Door jouw bewezen communicatieve skills weet jij een glimlach bij alle camperaars maar ook bij je collega’s tevoorschijn te toveren; uiteindelijk wil iedereen een plezierige dag hebben. Samen met jouw team zorg je ervoor dat het service- en contactcentrum loopt als een tierelier. Uiteraard word je goed ingewerkt bij ons en is er alle tijd en ruimte voor jouw ontwikkeling. Bij NKC staat werkplezier hoog in het vaandel en er worden dan ook regelmatig leuke activiteiten georganiseerd voor de collega's. Dus als je op zoek bent naar een werkgever die voor verbinding, eigenaarschap en vertrouwen zorgt, dan ben je bij NKC aan het goede adres.  

Wat kom je doen? 

  • Je zorgt voor een meer dan tevreden camperaar. Je helpt ze bijvoorbeeld aan informatie over bestemmingen, het lidmaatschap of inloggen. Deze camperaars en camperfans sta je te woord via telefoon en e-mail. 

  • Je beantwoordt allerlei vragen van camperaars over onder andere het gebruik van de app Campercontact, ASCI en NKC Pocket.  

  • Ook signaleer je verbeteringen, komt direct met oplossingen en je maakt deze bespreekbaar binnen de organisatie. 

  • Jij zorgt ervoor dat we meer waarde uit ons klantcontact halen door commerciële kansen te benutten en vanuit klantcontact bij te dragen aan de verbetering van onze processen, diensten en content op nkc.nl en Campercontact.com door het aandragen van verbetersuggesties.  

Vereisten

  • MBO-niveau werk- en/of denkniveau 

  • Ervaring op een klantcontactafdeling is een pré 

  • Je hebt interesse in en gevoel voor systemen/apps/digitalisering  

  • Commerciële inslag, jij weet als geen ander hoe je camperfans aan de organisatie kunt binden 

  • Communicatief sterk en uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift  

  • Flexibiliteit en snel kunnen schakelen. Je helpt de camperaar via die kanalen waar op dat moment de meeste behoefte aan is en je laat je niet van de wijs brengen als je niet direct een antwoord op een vraag weet. Je zoekt snel uit welke informatie je nodig hebt en je zorgt dat je mede collega's en/of de klant ook op de hoogte zijn door een aanpassing op nkc.nl of in de kennisbank door te voeren 

 

Dit bieden wij jou: 

  • Een prima salaris (tussen de € 2.400 en € 2.900) bij een fulltime dienstverband) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. een uitstekende pensioenregeling, bijdrage aan je ziektekostenverzekering, borrels, wandelingen in het bos achter kantoor en een heleboel gepassioneerde collega's)  

  • 29 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband 

  • Een open, informele, ondernemende verenigingscultuur. Je stropdas of je mantelpakje mag je thuislaten 

  • Een jaarcontract voor 32 – 40 uur in de week 

  • Je krijgt een laptop van de zaak en uiteraard alle benodigdheden om je thuiswerkplek goed in te kunnen richten (op kantoor werken is ook erg gezellig hoor😉)  

  • Veel ruimte om jezelf te blijven ontwikkelen (opleidingsbudget) 

  • Camperervaring opdoen in de NKC-camper 

  • Dagelijks vers fruit en heerlijke bonenkoffie, kopje (kruiden)thee kan natuurlijk ook 

  • Elke middag de mogelijkheid om een frisse neus te halen in het naastgelegen bos 

 

Over ons  
NKC is de community voor & door camperaars, met ruim 65.000 leden. We helpen mensen hun camperdromen waar te maken met advies, camperplekken, reizen, verzekeringen en routes. Verbondenheid, behulpzaamheid en avontuur staan bij ons centraal—zowel voor onze leden als voor onze medewerkers. Werken bij NKC betekent bijdragen aan de vrijheid van camperaars én die van jezelf! 

Ben jij de klantenservice medewerker die we zoeken? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons enthousiaste team bij de Nederlandse Kampeerauto Club!  

Ben je enthousiast?  
Reageer dan snel op deze vacature en stuur ons je CV en een motivatie. Voor meer informatie over de vacature kan je contact opnemen met Evi Vos via 06-41619657 of Marjanne Huisjes via 06-46022131 of mail naar
werkenbij@nkc.nl. 

of